PiSpy מקבוצת דיטקט חקירות פרטיותחוקר פרטי וצוות חוקרים פרטיים מנוסים, מומחים בביצוע חקירות בארץ ובחו”ל ברמה גבוהה עם תוצאות מהירות ומדוייקות. חקירת חשיפת בגידות | חקירות גירושין | חקירות כלכליות | מודיעין עסקי | חקירות קניין רוחני | גילוי האזנות סתר | בדיקות פוליגרף | חקירות דיבוב מורכבות בארץ ובחו"ל. מנהל המשרד חוקר פרטי בעל ותק של למעלה מ 30 שנות ניסיון ישמח לעמוד לרשותכם לשיחת ייעוץ והכוונה.  פנו אלינו בדיסקרטיות מלאה 050-5501024 !  משרד חקירות עם תוצאות !

חוקר פרטי בחו"ל

חוקר פרטי בחו"ל

משרדינו מתמחה בביצוע חקירות בחו"ל, איסוף מידע בינלאומי, מעקב בגידות במדינות שונות בעולם, חקירות בינלאומיות לאיסוף מודיעין עסקי, חקירות כלכליות מדויקות לאיתור רכוש ונכסים בחו"ל, ועוד.

חוקר פרטי או צוות חוקרים פרטיים ממשרדינו טס ע"פ דרישת לקוחותינו ומבצע מעקבים ותצפיות בחו"ל תוך שיתוף פעולה עם משרדי חקירות רשויים במדינה בה אנו פועלים, כך שניתן יהיה להשתמש בראיות שנאסוף ולהציגן בבית המשפט.

משרד חקירות PiSpy עובד עם אנשי מקצוע שונים בחו"ל כמו משרד חקירות מקומי לדוגמא, משרד רו"ח חקירתי וצוות משפטי.

בנוסף, אנו מפעילים מקורות מידע גלויים וסמויים במהלך ביצוע חקירות ומעקבים בחו"ל, ובעזרת יכולת זו, אנו מבצעים חקירות כלכליות, איתור רכוש נכסים והון חבוי ברחבי העולם בהצלחה רבה.

חוקר פרטי בחו"ל עובד עם תכנית מובנית שמטרתה לקבל ולהכין את הראיות המתקבלות מהחקירה בחו"ל צורה שתוכל לשמש את לקוחותינו בבית המשפט.

חוקר פרטי בגידות המבצע מעקב בגידות בחו"ל חייב לדעת את חוקי המדינה בה הוא פועל ולעבוד על פיהם. יש מדינות בהן מותר לבצע חקירות באופן מסויים לדוגמא צילום נסתר וכדומה, ויש כאלו בהן אין הדבר אפשרי ע"פ החוק. חוקר פרטי בגידות בחו"ל ממשרדינו, יודע את כל ההביטים המשפטיים לביצוע חקירות במדינה בה הוא פועל, מפעיל חוקרים פרטיים מקומיים, ומשיג את הראיות בצורה חוקית.

פעמים רבות חוקרים פרטיים שלנו עוקבים אחר חשוד בבגידה או בגניבת סודות מסחריים, כאשר במהלך המעקב האובייקט מגיע לשדה התעופה נפגש עם מאהבת לדוגמא ויחד הם עולים על טיסה לחו"ל. חוקרי משרדינו יודעים להסתגל במהירות לסביבה החדשה וממשיכים את המעקב ואיסוף הראיות גם בחו"ל.

 

חקירות בחו"ל | חקירה בינלאומית –  תכנית פעולה מנצחת

אנו מבצעים חקירות בינלאומיות ע"פ תכנית מדוייקת ומקצועית אשר גובשה במהלך שנות עבודתינו הרבות במדינות שונות בחו"ל.

 

צוות האנליסטים והחוקרים הפרטיים של משרד חקירות PiSpy מבצע חקירות בינלאומיות תוך שילוב בדיקות חשובות:

בדיקות וסריקות מדיה ממוקדות לאיתור מידע גלוי וסמוי על האדם הנחקר או הנעקב.

איסוף מידע ממקורות דוממים וממקורות חיים | מודיעין אנושי

הפעלת משרדי חקירות בחו"ל אשר יעזרו בביצוע מעקבים וחקירות גלויות וסמויות.

הפעלת מקורות לאיסוף מודיעין נקודתי במסגרת מעקב וחקירות.

חפעלת חוקר כלכלי מקומי אשר יעזור באיתור מידע כלכלי, איתור רכוש ונכסים של הנחקר.

הפעלת חוקר פרטי מחו"ל אשר יפעל בשיתוף פעולה עם חוקרים פרטיים שלנו לצורך ביצוע חקירות דיבוב מתוחכמות שיעשו ע"פ חוקי המדינה בה אנו פועלים.

 

פנו אל חוקר פרטי בחו"ל ממשרד חקירות PiSpy לשיחת ייעוץ חינם לצורך ביצוע חקירות בחו"ל, חשיפת בגידות, מעקבים, חקירות כלכליות, איתור רכוש מוסתר ועוד

050-550-1024 📞

דילוג לתוכן