PiSpy מקבוצת דיטקט חקירות פרטיותחוקר פרטי וצוות חוקרים פרטיים מנוסים, מומחים בביצוע חקירות בארץ ובחו”ל ברמה גבוהה עם תוצאות מהירות ומדוייקות. חקירת חשיפת בגידות | חקירות גירושין | חקירות כלכליות | מודיעין עסקי | חקירות קניין רוחני | גילוי האזנות סתר | בדיקות פוליגרף | חקירות דיבוב מורכבות בארץ ובחו"ל. מנהל המשרד חוקר פרטי בעל ותק של למעלה מ 30 שנות ניסיון ישמח לעמוד לרשותכם לשיחת ייעוץ והכוונה.  פנו אלינו בדיסקרטיות מלאה 050-5501024 !  משרד חקירות עם תוצאות !

חוקר פרטי מומלץ

חוקר פרטי מומלץ

חוקר פרטי מומלץ עוסק באיסוף ראיות ומידע עבור לקוחותיו במסגרת אזרחית.

חוקר פרטי הוא אדם המתמחה באיסוף מידע במטרה לפתור תעלומות, לעזור ללקוחות שלו לגלות עובדות ולגשת למידע רגיש. הם משתמשים בכלי מקצועיים כגון מתגייסים, מעקב ואנליזת נתונים כדי לאסוף ולנתח מידע ותוצאות מסוימות. הם עשויים לעבוד עם תעשיות רבות כגון עורכי דין, חברות ביטוח, חברות טכנולוגיות, חברות גדולות, ארגוני ממשל ועוד. החוקרים הפרטיים עשויים גם להיות מוסמכים כדי לספק מידע וכדי לאסוף ולהפיק מידע ממקורות שונים.

חוקר פרטי מומלץ מבצע חקירות פרטיות שונות ובהם: חקירות מרמה והונאה, חקירות כלכליות לאנשים פרטיים ועסקיים, חקירות בגידות | חשיפת בגידות | מעקב בגידות, חקירת דמי מזונות וצווי מעצר, חקירות לאיתור רכוש ונכסים מוסתרים, חקירות מודיעין עסקי וריגול תעשייתי, מעקבים עסקיים, תצפיות לאיתור גניבות ופריצות, חקירות להגנה על בני נוער, איתור נעדרים, קרובים וחייבים ועוד.

חוקר פרטי מומלץ משתמש בציוד המיועד לביצוע חקירות פרטיות. ציוד זה כולל מצלמות משוכללות גלויות וסמויות, ציוד למעקב יום ולילה, מכשירי הקלטה זעירים לתיעוד ראיות, מערכות צילום נסתרות, מכשירי איכון GPS למעקב ציי רכבים וכדומה.

חוקר פרטי פועל על בסיס חוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה, ומקבל רשיון מטעם משרד המשפטים לעסוק בביצוע חקירות פרטיות.

☑️ חוקר פרטי מומלץ של משרד חקירות PiSpy מקבוצת דיטקט, מבצע מעקבים וחקירות בארץ ובחו"ל.

☑️  מומלץפנו ליעוץ חינם עם חוקר פרטי באופן דיסקרטי ללא כל התחייבות.

 

חוקר פרטי מומלץ בישראל

עבודתו של חוקר פרטי מומלץ בישראל נעשית ע"פ חוק חוקרים פרטיים ושרותי שמירה, תשל"ב-1972.

על מנת לקבל רישיון חוקר פרטי יש להתאמן בחקירות פרטיות במשך שלוש שנים תחת משרד חקירות המחזיק ברישיון ניהול משרד חקירות, ותחת פיקוח משרד חקירות זה אשר מדווח למחלקה לרישוי חוקרים פרטיים ושירותי שמירה במשרד המשפטים מידי תקופה, על הליך ההתאמנות. חוקר פרטי מתמחה צריך לעבור התמחות של שלוש שנים אך לאחר שנה וחצי של התמחות, הוא רשאי לגשת למבחן הסמכה לחוקר פרטי של משרד המשפטים.

חוקר פרטי אשר צבר ותק עבודה של 5 שנים נוספות, כחוקר פרטי, יכול להגיש בקשה לקבלת רישיון לניהול משרד חקירות ובמידה ובקשתו אושרה, הוא רשאי להתחיל לעבוד עבור לקוחות פרטיים, בניגוד לחוקר פרטי אשר רשאי לעבוד רק עבור משרדי חקירות.

רישיון חוקר פרטי ורישיון ניהול משרד חקירות ניתן לשנה אחת בלבד, כאשר כל שנה יש לחדש את הרישיון לשנה נוספת. מידי שנה החוקר הפרטי ומשרדו נבדקים על ידי הועדה לרישוי חוקרים פרטיים משרד המשפטים, ובאם לא הוגשו תלונות ולא נפתחו הליכים פלילים כנגדו או כנגד המשרד, הוא יכול לחדש את רישיונו.


חוקר פרטי מומלץ לביצוע חקירות פרטיות

חוקר פרטי יכול להתמקצע בתחום חקירות מסוים או שהוא יכול ללמוד ולעבוד בתחומי חקירות נוספים. חשוב להבין כי היכולת להיות חוקר פרטי מומלץ אינה תלויה רק בלימודים וידע אלא באופי ובכישורים האישיים של החוקר הפרטי. חוקר פרטי אשר אופיו אינו מתאים למקצוע זה, לא יצליח בו לאורך זמן.

☑️ חוקר פרטי מומלץ ומקצועי ממשרדינו מבצע חקירות כלכליות עם תוצאות.

☑️ פנו לחוקר פרטי עכשיו אם אתם זקוקים לגילוי או איתור האזנות סתר.


חוקר פרטי מומלץ לביצוע חקירות ביטוח סיעודיות

בחקירות אלו חוקר פרטי עוקב ובודק מבוטחים אשר טוענים כי מצבם הוא סיעודי. החוקר יבדוק באופן סמוי, האם הנחקר אכן עומד בקריטריונים לפגיעה סיעודית. בתיקים אלו משתמשים חוקרים פרטים בטכניקות חקירה השנויות במחלוקת ואשר הוקעו בעבר על ידי בתי המשפט בטענה כי מדובר ב"הפללה" של המבוטח ובניסיון לגרום לו לעשות דברים אשר בהתנהלותו היומיומית הוא מתקשה בעשייתם.

.

☑️ חוקר בגידות של משרד חקירות PiSpy משתמש בציוד צילום והקלטה ומתקדם.

☑️ חוקר פרטי בגידות המטפל בתיקי חשיפת בגידות יספק לכם שירות חקירות ללא פשרות!


חשיפת בגידות עם חוקר פרטי בגידות

חקירות אלו הינן נפוצות ביותר ומתבצעות על ידי חוקר פרטי מומלץ או צוות חוקרים פרטיים מומלצים במטרה לחשוף בגידה של בני זוג. בחקירות כאלו, חוקר פרטי יבצע מעקבים סמויים ויתעד את פעילותם והתנהלותם של בני הזוג אחריהם עוקבים במטרה לבחון האם הם מעורבים ברומן מחוץ למסגרת הנישואין.

ישנם מספר אינדיקטורים אשר עלולים לעורר חשד כי בן או בת הזוג שלכם בוגדים.


היחסים האישיים בין בני הזוג אינם כתמול שלשום | שינוי קיצוני ביחס של בן או בת זוג, חוסר תקשורת, מריבות ואי קיום יחסים אינטימיים, עלולים להוות אינדיקציה לבגידה.

טיפוח המראה והקפדה על החזות החיצונית | במהלכו של רומן מתמשך או קשר אינטימי עם אחר, בן או בת הזוג נוטים לטפח את עצמם, להתחלל התאמצן במכון כעושר, להתחיל בדיאטה ולהפוך לאנרגטיים יותר.

בני זוג החוזרים הביתה בשעות מאוחרות | שינוי בשעת החזרה הרגילה הביתה ללא מתן הסבר הגיוני, עלול לרמוז על קשר אישי מחוץ לנישואין.

שינוי מהותי בהרגלי עבר | מקלחות באופן תדיר בעיקר כאשר חוזרים הביתה, שיחות טלפון שקטות בשעות לא סבירות, הנחת הטלפון הפוך על השולחן, קבלת הודעות ומחיקתן ועוד, עלולים לרמז על רומן.

נעילת הטלפון והמחשב האישי בקוד | כאשר לפתע אחד מבני הזוג שומר על הטלפון שלו יותר מהרגלו בעבר, מגן עליו באמצעות קוד סודי או אפילו רוכש טלפון נוסף, זהו סימן מחשיד מאוד.

מומלץ לפנות לחוקר פרטי מומלץ המומחה לחקירת בגידות במידה ויש לכם חשד כי בני זוגכם בוגדים בכם. חשוב לא לנסות לעקוב אחר בן או בת הזוג בעצמכם ! מדובר בהליך מורכב ומסובך ואתם עלולים להיחשף במהלך ביצוע מעקב חובבני ולטרפד את הסיכויים להשגת ראיות בהמשך.

משרדינו מעסיק חוקרים פרטים מנוסים ומקצועיים בתחום מעקב בגידות, אנו מכירים את כל ה"טריקים" בהם משתמשים בני זוג בוגדים ויודעים לתת להם מענה הולם ולהשיג את הראיות עבורכם בדרך יעילה דיסקרטית ומקצועית.

פנו למשרד PiSpy כאשר אתם זקוקים לשירותי חוקר פרטי מומלץ לצורך חשיפת בגידה.

 
חקירות גירושין בעזרת חוקר פרטי מומלץ מקצועי

הליכי גירושין מתנהלים פעמים רבות בצורה אמוציונאלית כאשר כל צד מנסה לפגוע בצד השני גם באמצעות טענות שקריות של הטרדה תקיפה ועוד. חוקר פרטי של משרדינו  יעזור לכם להתמודד עם הליך הגירושין באופן מקצועי ובצורה בה תצמצמו את הסיכויים להיפגע מטענות שקריות של בן או בת הזוג. אנו נספק לכם מכשירי תיעוד והקלטה מקצועיים עימם תוכלו להגן על עצמכם מפני הפללה שקרית, ונעזור לכם גם באיסוף ראיות לטענות שקריות מצד בן או בת הזוג ולתיעוד בגידה, ראיות אשר יעזרו לכם בבית המשפט.

 

חקירות לפני נישואין

חקירות אלו אנו מבצעים עבור לקוחות העומדים לפני חתונה ומיסוד הקשר ביניהם. חקירות רקע אלו נעשות בצורה סודית ביותר על מנת שלא יחשפו ויגרמו חלילה לביטול החתונה על ידי הצד אותו אנו בודקים.

חקירות רקע לפני חתונה כוללות לעיתים מעקבים על מנת לבחון התנהלות שגרתית, בדיקת מקורות סמויה לקלת מידע באם היה או קיים שימוש בסמים, בעיות שתייה, הימורים וחובות, בדיקה לפשיטות רגל  של בני הזוג או משפחתם הקרובה, מידע בעניין עבר רפואי ופסיכיאטרי, תביעות בתיקים אזרחיים או פליליים ועוד


מעקבים ותצפיות

מעקב סמוי מבוצע על ידי חוקר פרטי על מנת לקבל מידע נקודתי ועכשווי באופן מהיר. חוקר פרטי או צוות חוקרים פרטים יעקבו אחר אובייקט מעקב ברכב באופנוע או ברגל על מנת לתעד את עיסוקיו היומיומיים, עם מי הוא נפגש, היכן הוא עובד, ובמקרה של חקירות בגידה – עם מי הוא או היא מנהלים רומן.

מעקב מבוצע על ידי חוקר פרטי בתיקי חקירות שונים הכוללים : מעקב לצורך חשיפת בגידות, מעקב בתיקי תביעות אי כושר עבודה, מעקב עסקי לגילוי לקוחות של עסק מסוים, מעקב בתחום פלילי להוכחת ביצוע עבירות פליליות על ידי גורם כזה או אחר, מעקב בתחום חקירות כלכליות על מנת לגלות סניפי בנקים סודיים, כספות ועוד.


חוקר פרטי מומלץ לביצוע חקירות כלכליות

חוקר פרטי מבצע חקירות כלכליות על מנת לאתר רכוש ונכסים של נחקר כזה או אחר. במסגרת חקירה כלכלית החוקר פועל לאתר נכסי נדל"ן, בנקים המשמשים את האובייקט, רכבים בבעלותו, חברות קשורות בהן הוא רשום כבעל מניות או מנהל, ביטוחי מנהלים עם מרכיב חסכון, קופות גמל ופנסיות, ועוד. משרד חקירות יכול לבצע גם חקירות כלכליות בחו"ל במטרה לאתר נכסים שנרכשו על ידי הנחקר במדינות שונות בעולם.

חוקרים פרטיים של משרדינו מומחים בביצוע חקירות כלכליות, איתור רכוש ונכסים בישראל ובחו"ל. אנו יכולים לעזור לכם לאתר כספים ונכסים של חייב שנעלם או מישהו שרימה אתכם בעסקה מסוימת.

חוקרי דיטקט מנוסים בביצוע חקירות כלכליות ברמות עומק שונות, חקירות שיתנו לכם מידע לצורך תביעה משפטית.

אנו מבצעים חקירות כלכליות עבור חברות עסקיות שונות, משרדי עורכי דין, בנקים ולקוחות עסקיים ופרטיים בארץ ובחו"ל


חוקר פרטי מומלץ לחקירות דיבוב

 חקירת דיבוב סמויה  עשויה לקדם את החקירה במספר שלבים קדימה ולהשיג מידע רלוונטי אותו קשה מאוד להשיג בדרכים אחרות. חוקר פרטי המתמחה בחקירת דיבוב ידע כיצד לפנות אל אובייקט החקירה בזהות בדויה ובאופן אשר יעורר אמון אצל הנחקר ויגרום לו לשתף את החוקר במידע אותו קשה מאוד להשיג בדרכים אחרות. מצד שני, במידה וחוקר פרטי לא יבצע את חקירת הדיבוב בצורה טובה אם בגלל חוסר יכולת אישית או עקב הכנה לקויה ובלתי מספקת של סיפור הכיסוי, הוא עלול לגרום לחשיפת החקירה על ידי הנחקר ולאבד את האפשרות לקבלת מידע גם מגורמים אחרים בהמשך הדרך, עקב חשיפתו.


חקירות גלויות באמצעות חוקר פרטי

 חוקר פרטי יבצע גם חקירות גלויות מעת לעת. תשאול גלוי הינו הליך הנפוץ ביותר בתיקי חקירות ביטוח , גניבות רכב, תכשיטים ורכוש. בחקירות אלו הנקראות חקירות רכוש, החוקר הפרטי יחקור את המבוטח וינסה לאמת או להפריך את גרסתו בעניין הגניבה הנטענת. לעיתים, חוקרים פרטיים מזמנים את הנחקרים לעבור בדיקת פוליגרף אך כיום אין חובה על מבוטח, לעבור בדיקה כזו.


אתיקה מקצועית של חוקר פרטי מומלץ

חוקר פרטי חייב לפעול עבור זה ששכר אותו בנאמנות מלאה. ע"פ הגדרת החוק, דין היחסים בין חוקר פרטי ללקוחו הינם  כדין היחסים בין שליח לשולחו.

חוקרים פרטיים אינם רשאים להתחזות לגורם רשמי כלשהו כגון שוטח, פקח עירוני, עובד רשויות המס. מעבר לכך, חוקר פרטי אינו רשאי להתחזות לגורם קיים כלשהו או גורם החייב ברישיון מטעם המדינה. לדוגמא, חוקר פרטי אנו יכול להתחזות לעובד חברת סלקום היות ומדובר בחברה קיימת למרות שהינה חברה אזרחית. כמו כן חוקר פרטי אינו יכול להתחזות לרואה חשבון או עורך דין היות ומדובר במקצועות החייבים ברישיון.

חוקרים פרטיים אינם רשאים לבצע האזנות סתר. האזנת סתר הינה הקלטת שיחה בין שני אנשים כאשר אדם נוסף אשר אינו משתתף בשיחה מקליט אותה או שומע אותה בעזרת אמצעי אלקטרוני כלשהו. מצד שני, מותר לחוקר פרטי להקליט שיחה במידה והוא חלק ממנה, והקלטה זו תחשב להקלטה חוקית.

חוקר פרטי אינו רשאי לתעד אדם בצילום סטילס או ווידאו באם אדם זה צולם תוך חדירה לפרטיות. בצורה פשוטה להסבר, כאשר אדם נמצא במקום פרטי כגון ביתו, אסור לתעד אותו באופן סמוי ללא הסכמתו. מצד שני, חוקר פרטי יכול לתעד אדם בתוך ביתו במידה והבית משמש כעסק המקבל לקוחות ובעל הבית מאפשר ללקוחותיו להגיע ולקבל שירות בביתו.

חשוב לציין כי לפני פעולת צילום כלשהי, חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום הגנת הפרטיות היות וקיימים מצבים שונים בהן הקו העובר בין צילום תוך חדירה לפרטיות לצילום במקום ללא פרטיות הוא לעיתים דק.


חוקר פרטי והיועץ המשפטי לממשלה

היועץ המשפטי לממשלה הוא היחיד היכול להורות לחוקר פרטי להפסיק את חקירתו מסיבה כזו או אחרת. חוקר פרטי חייב למסור, באם נדרש  ליועץ המשפטי לממשלה, ידיעות שגילה בדבר ביצוע עבירה, אך הוא לא ימסור ידיעות אשר נמסרו לו על ידי הלקוח במסגרת החקירה אשר יש בהם כדי להפליל את לקוחו, אלא אם הסכים לקוחו לכך.


חוקר פרטי | איתור האזנות סתר

מכשירי האזנה כיום הינם קטנים יותר, יעילים יותר, זולים יותר, וניתנים להסתרה במגוון צורות. ציוד האזנות סתר לצרכי ציתות והאזנה, צילום נסתר וכדומה, הינם זעירים מקצועיים וקלים לתפעול והסתרה על ידי אדם ממוצע.

צוות גילוי האזנות סתר של משרד דיטקט מבצע בדיקות מקצועיות לאיתור האזנות סתר בדירות, בתים פרטיים, מכשירים ניידים, משרדים, חדרי בתי מלון רכבים ועוד.

במסגרת הבדיקה, מומחי משרדינו, יפעלו לאתר משדרים זעירים,, מכשירי ציתות להאזנות ולצילום, מכשירי  ג'י-פי-אס לווייניים, משדרי האזנה לניידים ומצלמות נסתרות.

אם יש לכם חשד כי התקינו לכם האזנת סתר אסורה בביתכם או במשרדכם, או שמה אתם צריכים בדיקות תקופתיות קבועות לגילוי האזנות סתר, צרו איתנו קשר לביצוע בדיקה מקצועית.

☑️ חוקר פרטי מומלץ ממשרד PiSpy חקירות, יספק לכם פתרונות לבעיות מורכבות בארץ ובחו"ל .


☑️ פנו למשרד
PiSpy מקבוצת דיטקט חקירות לשיחת ייעוץ חינם עם חוקר פרטי מקצועי לצורך ביצוע חקירות בתחום בגידות, מודיעין עסקי, חקירות כלכליות ועוד.

050-550-1024 📞

 

דילוג לתוכן